My Mind Is Blown Right Now
Dr Emma tells 29-year-old Mel that the flaky skin condition that has plagued her since childhood has been misdiagnosed for years. Clyde has a huge lump on his head. A botched surgery in Turkey to try to remove it makes the procedure tricky for Dr Emma.