Iraq Star Foundation Bike
OCC builds a bike for the Iraq Star Foundation, which provides free reconstructive surgery for US soldiers injured in Iraq and Afghanistan. Kristy Swanson, Gary Sinise and other Hollywood stars turn out to support the cause.