Steve Wyrick and Icee Bikes
OCC takes on two builds, a custom bike for illusionist Steve Wyrick and another for ICEE. The guys have a hard time pulling off their first trick, an invisible gas tank. Then the crew brings the family in for a cool, sweet treat.