Extreme Seasons
The Kilchers' lifestyle is dictated by the seasons, so they adapt to extremes, including rescuing calves born in late winter snow and fighting swarms of mosquitoes in almost 24-hour solstice sun. In spring, Otto tries to live down his fisherman's curse.