To Bae or Not To Bae
Natalie meets up with Josh in LA. Caesar hires a Ukrainian matchmaker to help him find love in Kyiv. Debbie arranges to meet a new man while her ongoing drama with Colt resurfaces. Tania goes on her first date in Aruba.