I Love You Chicken!
Single mom Louise hopes Colombian rapper Jose can offer her the affection she's been missing. Shane, who identifies as trans and non-binary, prepares to meet Mert in spite of her friends' concerns. Michael's friends suspect Mercy is not be being truthful.