Lies Have Got No Legs
Nicole regrets meeting Mahmoud's friends. Gabe has business blues. Debbie heads to Morocco despite warnings from her kids. Jeymi worries when Kris wants a weapon. Rishi's friend drops a truth bomb on Jen. Daniele and Yohan clash on a controversial topic.