Misunderstood
Gino and Jasmine seek professional help. Amanda is shocked that Razvan wants kids. Statler and Dempsey spend the night together. Sheila feels threatened by David's interpreter. Violet walks out on Riley. Meisha worries she's been wrong about Nicola.