Never Have I Ever
Jasmine leaves Gino home and parties with a stripper. Kim and Usman clash over sleeping arrangements. Memphis is angry at Hamza's immaturity. Mike's habits gross out Ximena. Ben gets bad news from Mahogany. Alina reveals something she's been hiding.