Where Is the Love?
Kenny and Armando disagree about moving. Russ and Paola hit a low point and consider divorce. Colt's sporadic decisions about his life plans leave Vanessa unsettled. Rigin is pregnant with baby number two, but Dean has to leave the Philippines.