Valentine's Day
Five relationships in Los Angeles, all of which intersect, are put through the paces during the course of Valentine's Day.
An all-star cast sparkles in this heartwarming romantic comedy from Gary Marshall. There's a proposal. Flowers that didn't get sent. A big fat secret that's finally told. Fights, kisses, wrong turns, right moves and so much more.