Joe Versus the Volcano
Tom Hanks is an average Joe who agrees to a bizarre deal to jump into an island volcano in exchange for six weeks of a king's lifestyle.
Joe Banks (Tom Hanks) is a man without prospects who, upon discovering he has a terminal illness, accepts the absurd proposal to sacrifice himself in a volcano in exchange for living his "last" days like a king.