Sightless
After being blinded by an unidentified assailant, Ellen has become a shut-in, just waiting for her assailant to make his next move.
Ellen, after being blinded by an unidentified assailant, has become a shut-in, living and working at her apartment, waiting for her assailant to make his next move.