Monolith
A podcaster starts to investigate a strange alien conspiracy theory that slowly gets uncomfortably close to her own story.
A disgraced journalist decides to revive her career with a podcast. But her rush to make headlines leads her to investigate a strange alien conspiracy theory that comes uncomfortably close to her own story.