There Goes the Neighborhood
Anna brings a surprising guest to pay a visit to Damon. Elena and Stefan go on an awkward double date with Caroline and Matt. Jenna reunites with her old friend Kelly, and Jeremy's relationship with Anna takes an unexpected direction.