Highlands
Under the guidance of his Iban uncle, Henry Golding's journey continues as he heads to Bario, the highland home of the Kelabit tribe. While there, Henry meets Johnson, a tough but endearing Kelabit, who agrees to help him seek out the nomadic Penans.