Homemade Pasta
Come along with Joanna as she challenges herself with a "from scratch" menu including Homemade Pasta with Vodka Sauce, Stuffed Mushrooms, and a Coffee Gelato she puts in Chocolate Dipped Waffle Cones. And Chip makes himself available for taste-testing.