Love Your Leftovers
The Kitchen whips up creative dishes using leftovers. Jeff Mauro rethinks rice with Carbonara Arancini, Sunny Anderson turns steak into Take Home Steak and Garlic Noodles and Geoffrey Zakarian transforms mashed potatoes into Pierogies with Sour Cream Dip.