Killer Waves in Puerto Escondido, Mexico
Remote work enables a young travel aficionado to trade rainy London for Puerto Escondido, Mexico. She's looking for a place where she can absorb the culture, chill with her cat and catch some killer waves in one of the world's premiere surf destinations.