Two Teenagers and Two Parents Take On Lisbon, Portugal
A warm-hearted Nashville family takes a leap of faith with a company move to Lisbon, Portugal. They're moving two teenagers, two dogs and two careers to a bustling European city, so the relocation might prove to be a bigger adventure than they expected.