A Legacy on the Line in Yucatan, Mexico
A longtime dream of owning a generational family compound has a couple uprooting from Texas to Mexico's Yucatan Peninsula. She envisions a picturesque beachfront home, but he wants a spacious backyard that can accommodate a growing family.