Goin' for the Gold ... Skillet!
Olympic medalists Tara Lipinksi and Johnny Weir aim to add a shiny frying pan to their gold collection as they face comedians Natasha Leggero and Moshe Kasher and comic actors Lauren Ash and Leslie Seiler in a series of Guy Fieri's epic food challenges.