Money Isn't Everything
Tom Raikes’ visit to New York delights Marian but worries Agnes. An increasingly desperate Peggy seeks legal advice from Mr. Raikes. George takes steps to further his latest business plans. Oscar van Rhijn homes in on young Gladys Russell.