Bigfoot Got Back
Jack and the Ghost Brothers get to the bottom of Bigfoot's legendary derriere. A ghostly warehouse worker pulls in some unapproved overtime. And the guys say "WTF?" at what may be the first documented case of interstellar graffiti.