Builder-Grade to Custom Craftsman
A movie-loving couple wants to turn their builder-grade house into a customized home that reflects both their styles. Dave and Jenny look to turn this bachelor's bungalow into a cozy craftsman fit for a couple featuring a movie theatre in the old attic.