Jodi Hildebrandt
Therapist Jodi Hildebrandt’s crusade against masturbation drives a wedge between couples in crisis. She forms a dark alliance with Mormon mommy vlogger Ruby Franke, but a horrifying 911 call exposes the depths of their bizarre beliefs.