Operation: G.R.A.D.U.A.T.E.S.
Tommy graduates from the Kids Next Door Academy just as the sinister Father commences his unstoppable plan to destroy the Kids Next Door. Suddenly, Tommy must sacrifice all that mattered to him in order to save his brother and his friends.