Heidi Klum's Legacy Remodel
Supermodel sensation Heidi Klum teams up with Jonathan and Drew to surprise her housekeeper of 17 years with a complete house transformation. Heidi pulls out all the stops to deliver a luxurious home where the family can build a lifetime of memories.