Kenpachi goes after Nnoitora's eye and pierces his eye patch. When Kenpachi's blade finally penetrates Nnoitora's hard skin, Nnoitora is shocked to see himself bleeding. Nnoitora attacks Kenpachi with a hand chop, tearing off Kenpachi's eye patch.