Love, Micro Style
Pinky and Syko struggle to pull their act together. With his dream within reach, Ivar prepares for his shot at in-ring glory, despite his brittle bone disease. And with his Lil Show rivalry heating up, a misstep has devasting consequences for Hot Rod.