The D & D Vortex
The gang finds out Wil Wheaton hosts a celebrity Dungeons and Dragons game involving William Shatner, Joe Manganiello, Kareem Abdul-Jabbar and Kevin Smith. Deception and betrayal are the path to make it to the one open seat.