The Deceit
Ju-won's press conference shocks everyone, but things don't go as planned. Hae-won and Chang-jin exploit Jin-muk for the development event. Ju-won pressures Dong-sik, who counters with provocation. The truth about Min-jeong's disappearance is revealed.