Your Irresponsible, Lowlife Mom
Chloe keeps apartment hunting with Max from her parents. Hailey worries what it means if the "other Hailey" skips her baby shower. McKayla moves out of the house she once shared with Caelan. Rilah's mother gets real with Anthony.