Arcturians and Black Triangles
Ben and Melissa investigate reports of triangular black craft terrorizing Las Vegas residents. Even more chilling, these alarmingly advanced UFOs are able to abduct humans via their minds. If such claims are true, then the future of humanity is at risk.