Selena + Ms Chi
Selena Gomez and Dumpling Queen Shirley Chung make a fusion version of a beloved dish from Selena's childhood. After folding dumplings, smoking chicken in tea leaves and a little dancing, Selena tries to deliver a dish good enough for the Ms Chi's menu.