Sunbeam Alpine and Alfa Romeo Alfetta GTV
Paul and Drew look at a glamorous Sunbeam Alpine roadster, and with the classic car in demand, Paul is sure it's a smart buy, but Drew needs convincing. Then, the boys uncover a well-preserved Alfetta GTV coupe that has spent 33 years in a barn.