Frozen: Thin Air, Fat Chance
Wes confronts Sarah about her contributions to the team. A mountain lion stalks the survivalists. Jermaine's trapping efforts are rewarded. Ky taps her primitive skills to treat an injury. Medics are forced to remove a survivalist from the challenge.