Sex, Lies and Sandwiches
After a close encounter with an ex-boyfriend, Whitney wonders if she's ready to move on from Chase. She escapes quarantine for a fun weekend friends' trip, but will she be crushed when she discovers Buddy's been keeping a new girlfriend from her?