Straight-A Killer
At a Warren, Michigan, high school, it’s the smart, ambitious kids who rule the school. Two of the best and brightest are seniors, Danyna Gibson and Tanaya Lewis. When these straight-A students compete for more than just grades, the results turn deadly.