What Is Dead May Never Die
At the Red Keep, Tyrion plots three alliances through the promise of marriage. Catelyn arrives in the Stormlands to forge an alliance of her own. But King Renly, his new wife Margaery, and her brother Loras Tyrell have other plans in mind.