He Pretended To Save Me
When Rodney Metzer shows up to rescue his wife, Morgan, from a horrifying, violent encounter, it appears he is there to save her, but Morgan soon suspects he is no hero, and instead may be going to disturbing lengths to prevent her from ever leaving him.