Bam Bam's Big Build and Bears
A hungry predator encroaches deeper onto North Star Ranch, forcing Bird and Gabe to take stronger action. Bam must play nice with his siblings in an effort to finally break ground on his homestead. Gabe has an incredible surprise for the Wolfpack.