Breakfast Basics
After walking her poodles on a chilly weekend morning, Zoë prepares a grab-and-go breakfast favorite, blueberry muffins. She also visits a favorite café whose motto is "Simple is best and just as delicious," inspiring her to prepare a cinnamon star bread.