Ex-posing the Truth
Lisa's secret may change her relationship with her ex. Alex plans to ask Caroline a big question. At her bachelorette party, April wrestles with emotions brought on by her ex. Chantel gives birth early, and Josh comforts Jennifer. Kayee goes missing.