The Family That Slays Together, Stays Together Part 2
Brock and the Venture family are on the run from the Law, the Monarch, Sgt. Hatred and the entire O.S.I.! Only bald ingenuity and an unlikely ally can possibly save their necks from the deadly noose tightening around the Venture Compound.