In the Dog House
A chance meeting leads Lyndsay and Leslie to a pet damaged home where they turn a patchwork place of unfinished projects into a boho ranch stunner. The twins focus on a kitchen redesign and curb appeal, and one sister can't resist a new puppy of her own!