Cat Nebula/Martian Mice/Spaced Out Cat
Tom builds a rocket ship and travels to the moon. Tom is abducted by alien mice to lay eggs to make a cake for their alien queen's birthday. An overindulgence in dehydrated cheese causes Space Captain Jerry to quadruple in size.