Black Sheep vs Virginia Pt 1
Fastest in America is back and bigger than ever, and the season kicks off with the first matchup in the Wildcard Round, where two new teams -- Black Sheep Mafia and Team Virginia -- battle it out to see who will get a spot in the final eight.