Pressure/The Smoking Peanut
Sandy and SpongeBob get into a fierce competition doing extreme underwater sports. Then, SpongeBob and Patrick visit the zoo, and SpongeBob innocently tosses a peanut at an oyster in order to rouse it. The oyster then goes crazy.