A Fashion Nightmare!
While investigating a mysterious ghost at the Dergfall Boldman Department Store -- a historic mecca of high fashion on 5th Avenue -- the gang bump into none other than fashion icon Tim Gunn! Can Tim Gunn solve the greatest mystery of all time?